17.11.10

mind control by illuminati

sekarang ni perasan tak ada simbol mata satu kat mana-mana?
macam dalam filem ke.tu simbol illuminati-dajal memerhatikan kita untuk tunaikan agenda dia yang terbesar=jatuhkan umat islam

video ni menunjukkan serba sedikit tentang pengaruh illuminati yang semakin berleluasa..jeng jeng
video




macam-macam dugaan kan yang boleh menyebabkan kita lalai...
semuanya adalah salah satu cara yahudi nak jatuhkan islam secara belakang tabir....
kalau kita dah terpengaruh dengan sesuatu yang tak elok untuk diikuti... cepat2 ingat firman Allah dalam
surah AL-BAQARAH ayat 12o

dan orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan rela kepadamu (Muhammad) sebelum engkau mengikuti agama mereka. Katakanlah, ''Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang sebenarnya) .'' Dan jika engkau mengikuti keinginaan mereka setelah ilmu (kebenaran) sampai kepadamu,tidak akan ada bagimu pelindung dan penolong dari Allah.

wallahualam



p/s=kalau ust syaari ab rahman buat talk tentang illuminati memang best!!!!
       baru dapat rasa yang sebenarnya dajal tengah berusaha sebarkan pengaruh jahat dia...