22.8.10

lahir dalam bulan Ramadhan...


dapat anak buah yang putih lagi...heheh ni mesti amek gene dari nenek dia..
sebab my abang takdek la putih mana hehe
nama dia Muhammad Arif bin Muhammad Azrin...
bagi nama lama sangat ingatkan nak bagi nama RAMADHAN ke huhu

ni pulak anak buah lama...ceh ada pulak istilah anak buah lama n baru

ni nur syazwani binti muhammad shazrul....comel kan??ramai jugak la kata muka dia like me...tapi keluarga ku seperti tak dapat nak terima kenyataan itu..hhahaha

mm...saje je tulis blog..asyik kuiz je beberapa minggu ni...setiap minggu paling kurang pun 2 kuiz...tapi xpe..demi nak cuti awal...kami sanggup!!!! =p

selamat berpuasa semua!!!

daripada Abu Hurairah r.a,

''Aku tidak menangis kerana dunia ini,
tetapi kerana jauhnya perjalananku dan sedikit pula bekalanku.
Aku berjalan mendaki,
tempat mendapat syurga dan neraka...
aku tidak tahu di antara keduanya di mana aku dimasukkan..''

No comments:

Post a Comment